Moderator: Moderaattorit
Repro wrote:Ja joteki miul on semmonen perstuntuma et laakereita ei sais liekillä kuumentaa (sen takia kuumailmapuhallin) mut oon varmaan väärässä, kuten yleensä.
Repro wrote:Täh?
Kait siinä tuli ne uudet kierreholkit poskilaakerien päihin joilla kirrataan sopiva välys? Tai pitäs ainakin olla...
make wrote:niistäkään rillukoista ei käy kun toinen.. ja sekin laitetaan sinne ilma puolelle. toiselle puolelle jouvut laittamaan vanhan!
Toinen niistä mukana olleista rillukoista käy etuperään..
Ja kannattaa mitata se hammasvälys myös ennen purkua ja laittaa kasaus vaiheessa se sama välys. ohjearvo oli jotain 017-0.20mm. tuumissa 0.007-0.008"
ja tosta laakerin lämmittämisestä.. 110 astetta saat huoletta lämmittää sitä laakeria..
make wrote:Heittokellolla.. http://www.autowiki.fi/index.php/Heittokello
leivinuuni wrote:make wrote:Heittokellolla.. http://www.autowiki.fi/index.php/Heittokello
Soveltuukohan mittaukseen ihan normi rakotulkki?? Onko tarpeeks tarkka???
Repro wrote:Imusarjatulehdus? Ei pitäs sitä vaseliiniä sentäs JOKA reikään työntää
Repro wrote:Toinen juttu että käytä VITUSTI öljeä ja jekkua kun asennat sitä holkkia siihen akseliin ja PYÖRITÄT samalla niin vitusti että oikein vituttaa ettei se akselissa oleva reikä leikkaa palasta siintä O-renkaasta.
Ja sit jos kuitenkin haluat uusia sen O-renkaan(vaikka olisikin ollut ehjä?!) niin TARKISTA perkeleessä että uusi O-rengas on VARMASTI oikean kokoinen ennenkuin revit sen entisen tuhannen kappaleina irti sieltä!
Näin siis omalla kokemuksen pienellä rintaäänellä.
Return to Tekniikka ja jutustelu
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests